Thothem-oszlop

Tematikát teljességgel nélkülöző, ami az eszembe jut és lencsevégre kerül típusú izé...

Őket olvasom

Archívum

Címkék

Utolsó kommentek

HTML

Elkezdem...

2010.02.19. 22:16 | Thothem | Szólj hozzá!

Úgy döntöttem, írok egy blogot.

Azt, hogy miért, azt pontosan még nem tudom, de úgy érzem, most jött el az idő. Az elmúlt nyolc évet egy régen patinás, ma a saját szép hagyományait megtipró egyetemen töltöttem el. Diploma nélkül zártam a dolgot. Részben elegem lett belőle, valamint közölték, hogy mivel még régi típusú képzésben vagyok, vagy BSc vagy kiiratkozom.

Beintettem nekik, valamint a 300+ ezres tandíjuknak.

Inkább eljöttem haza, a családi vállalkozás, ipar, izé... műhelyben dolgozni. Ha minden jól megy, egy év múlva OKJ-s szakmunkás leszek :) De lesz*rom. MOST érzem jól magam.

Most, hogy reggel nyolctól délután négyig nem kell egy légkondis teremben Simulink-et bámulnom, talán lesz időm olyan dolgokra amiket régóta elhanyagoltam. Űzhetem azt a mesterséget, amit a család már 300 éve csinál. Nyugodtan olvashatok sci-fi és fantasy regényeket művelettan és vegyipari rendszerek modellezése helyett. Fényképezhetek újra :)

Amit ide szánok, a saját szájízem szerint, ahogy esik, úgy puffanik fogom felrakni, remélem lesz lehetőségem sok-sok fényképet is közölni, valamint kicsiny, rohadó, erkölcsileg széjjelhullóban lévő országunk azon történésit fogom kommentalni amik felb*sszák az agyam...

No, majd meglátjuk mi lesz ebből.

Címkék: magamról

A bejegyzés trackback címe:

https://thothemoszlop.blog.hu/api/trackback/id/tr421774775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása